Drømmer du om at blive træner?

19. juni 2024 kl. 12:08

Vi søger lige nu en ungetræner, som drømmer om at blive cheftræner og stå i spidsen for sit eget hold. Som ungetræner hos os får du en god start på din rejse mod at blive cheftræner for dit eget hold. Vi sikrer, at du får den nødvendige uddannelse og sparring fra højt uddannede fagfolk med flere års praktisk erfaring, samtidig med at du har mulighed for at tjene lidt ekstra lommepenge.

Rolle/Primære ansvarsområder

• Træner for u13 årgangen
  • Sikre en stærk sammenhængskraft på holdet og med forældregruppen
  • Deltagelse i planlægningen og gennemførsel af 2 træningspas om ugen samt kampe
  • Skabe et positivt og udviklende træningsmiljø for spillerne
  • Deltagelse i klubbens ekstra træningsaktiviteter

Her er en opsummering af de væsentlige kvalifikationer:

• Proaktiv og positiv tænkning samt evnen til at arbejde som en holdspiller
  • Evne til at vise omsorg og etablere klare rammer for fællesskabet på en positiv måde som en voksen
  • Villighed til at tage ansvar og arbejde inden for klubbens sportslige retning
  • Tager ansvar for egen læring
  • Viljen til at opnå en UEFA Trænerlicens.

Vi tilbyder

• Et spændende og udviklende træningsmiljø med en stærk sammenhængskraft
  • Mulighed for sparring fra højt uddannede fagfolk med flere års praktisk erfaring fra både bredde og elitemiljøer
  • UEFA Trænerlicens
  • Trænertøj pakke
  • God mulighed for at tjene lidt ekstra lommepenge

Du vil indgå i et fodboldteam som er præget af træningsparate og positive spiller, hvor vi bakker op om hinanden og spiller hinanden gode. Vi byder ind og løfter i flok, og hjælper hinanden med at skabe fantastiske succesoplevelse for de unge mennesker. Skødstrup SF Fodbold er inde i en rivende udvikling og går en utrolig spændende fremtid i møde med en klar sportslig strategi, for hvilken retning klubben skal mod.

Hvis du brænder for at arbejde med unge fodboldspiller og kan du se dig selv i vores værdier så tøv ikke med at sende en kort motiveret ansøgning til vores sportslige ledelse på sporten@skoedstrup-fodbold.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Anders Christensen på  26828808 eller sporten@skoedstrup-fodbold.dk