OFFICIELT: DBU Børneklub

29. maj 2024 kl. 08:42

Vi er begejstrede over at kunne annoncere, at Skødstrup SF Fodbold nu officielt er en DBU Børneklub! Denne titel viser vores ubetingede dedikation til børnefodbolden. Vi vil arbejde endnu mere med at skabe et enestående kamp- og træningsmiljø, hvor vores unge spillere kan blomstre og trives.

Med vores nye status vil vi intensivere vores indsats for at tilbyde de bedste muligheder inden for børnefodbold. Vi prioriterer børnefodbolden højt – både økonomisk og organisatorisk – for at sikre optimale vilkår for klubbens børn.

” Vi er ikke i mål blot fordi vi er blevet DBU Børneklub. Nu begynder det hårde arbejde med at nå vores målsætning om at skabe et kvalitets kamp- og træningsmiljø for børnene med en holistisk tilgang.”
Mark Jacobsen - Børneudviklingstræner

At blive en DBU Børneklub betyder, at vi målrettet styrker vores indsats og retning inden for børnefodbold. Vi vil fokusere på at skabe et sundt og glædesfyldt miljø, hvor børnene kan udvikle sig både som spillere og som mennesker.

Denne milepæl er en del af DBU’s ambitiøse børnefodboldstrategi, som blev lanceret i 2021 med målet om at gøre dansk børnefodbold til verdens bedste. Skødstrup SF Fodbold er stolt over at bidrage til denne vision, og vi er klar til at tage børnefodbolden til nye højder.

Har du spørgsmål? Kontakt vores Børneudviklingstræner, Mark Jacobsen, på but@skoedstrup-fodbold.dk.