Skødstrup Girlz – Fodbold for piger i Skødstrup og Løgten!

image Skødstrup Girlz - Initiativ for fodbold for piger
Mark Jacobsen
07. august 2024 kl. 23:12

Vi er glade for at annoncere starten på Skødstrup Girlz – et nyt, gratis fodboldtilbud til piger i alderen U7-U9 (årgange 2016, 2017, 2018) i Skødstrup og Løgten. Vi ønsker at Skødstrup girlz er med til at få flere piger i vores børnemiljø til gavn for fællesskabet på den enkelte årgang.. Træningspassene vil finde sted i SFO-tiden, hvor vores dedikerede trænerteam henter spillerne fra SFO. Piger, der ikke går i SFO, mødes med os på Lærkebakken, hvor træningen afholdes.

Træningsdage og indhold:

• Uge 34 – Tirsdag 20/8 kl. 14:00: Træningspas 1
  • Uge 35 – Tirsdag 27/8 kl. 14:00: Træningspas 2
  • Uge 36 – Tirsdag 03/09 kl. 14:00: Træningspas 3
  • Uge 36 – Lørdag 7/9: Se kamp med Liga 3 pigerne (Skødstrup SF – IF Trojka)
  • Uge 37 – Tirsdag 10/09 kl. 14:00: Træningspas 4

Fokusområder i træningen:

• Leg med bold
  • Agility
  • Teknisk træning
  • Småspil (SSG)

Træningspassene varer 1 time og 30 minutter og vil udvikle sig over tid fra mere teknisk træning til flere småspil, hvor pigerne kan øve sig i pasninger og førsteberøring.

Se U15 Liga 3 pigerne spille kamp: For at styrke fællesskabet arrangerer vi en dag, hvor pigerne kan se vores U15 Liga 3 Piger spille kamp på eD Park. Dette vil inspirere dem og vise, hvad de kan opnå i fremtiden. Der vil være godteposer til pigerne og kaffe og kage til forældrene. – Vi håber at rigtig mange vil være med til at skabe en sjov dag og gør det spændende at tage ud og se fodboldkamp sammen. Forældrene inviteres til at deltage, og der vil være kage og kaffe. Inden kampstart vil der være et foredrag for forældrene om børneklubben og indmeldelse i klubben, samt en snak om frivilligt trænerarbejde.

Skødstrup Girlz er en fantastisk mulighed for pigerne i Skødstrup og Løgten til at prøve kræfter med fodbold i et sjovt, udviklende og støttende miljø. Vi glæder os til at se en masse glade ansigter og skabe en stærk fællesskabsånd blandt pigerne.

Tilmelding på følgende link: Tilmeld dig nu!

Mere information: Læs om Skødstrup Girlz

Kom og vær med – Vi ses på banen!